ورود 2500 گردشگر نوروزی به سلماس
نوشته شده توسط : احسانی
سرپرست میراث فرهنگی سلماس خبر داد
ورود 2500 گردشگر نوروزی به سلماس

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سلماس گفت: 2500 گردشگر نوروزی از آغاز سال نو تاکنون به سلماس وارد شده‌اند.

خبرگزاری فارس: ورود 2500 گردشگر نوروزی به سلماس

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا حسن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد گردشگری در شهرستان سلماس باید زیرساخت‌های توسعه این صنعت در سال جاری فراهم شود تا شاهد ورود بیش از پیش مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم.

وی با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلماس افزود: توسعه صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان نقش به سزایی دارد، از این رو باید بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری مشارکت گسترده‌ای داشته باشد.

حسن‌زاده ادامه داد: فرمانداران و شهرداران نیز می‌توانند در حوزه‌های مدیریت موزه‌ها، اماکن سیاحتی و گردشگری و محوطه‌های تاریخی زمینه مشارکت بخش خصوصی را فراهم کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان سلماس با پیشینه تاریخی بالا از مناطق مهم گردشگری استان به شمار می‌رود گفت: گردشگرانی که امسال وارد شهرستان سلماس شده‌اند طی روزهای گذشته بیش از 2 هزار و 500 نفر از دو اثر تاریخی کلیسای هفتوان و حمام شیخ بازدید کرده‌‌اند.

وی اضافه کرد: آمار گردشگران ورودی به این شهرستان در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و پیش‌بینی می‌شود این میزان در روزهای آینده افزایش یابد.

حسن‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تسهیلات سفرهای نوروزی عنوان کرد: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی، 12 بازدید از پایگاه‌های امدادی، مهمانپذیرها و آژانس‌های مسافرتی در سلماس انجام شده و 750 نقشه گردشگری در مبادی ورودی شهرها در میان مسافران توزیع شده است.

شهرستان سلماس در 91 کیلومتری شمال ارومیه و در شمال غربی ایران و در مرز ایران و ترکیه قرار دارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: